Kochany Problemie Codzienny

Kochany Problemie Codzienny,

zbyt często Cię nie doceniam.

Choć w gruncie rzeczy jesteś malutki, w moich oczach przypominasz Goliata, a z igieł, którymi mnie kłujesz robię widły.

Pojawiasz się zwykle niespodziewanie i przyjmujesz przeróżne imiona. Wczoraj byłeś Stłuczoną Filiżanką. Dzisiaj jesteś Małym Katarem, a jutro pewnie przyjdziesz jako Niezapłacony Rachunek. Tydzień temu wkurzyłeś mnie jako Zepsute Warzywa, które zapomniałam wyciągnąć z torby po zakupach.

Przez Ciebie nie lubię, kiedy ktoś mi mówi, że nie mam problemów. Jesteś przez obcych mi ludzi całkowicie ignorowany. Nikt się nie wzrusza, kiedy wymieniam Twoje kolejne imiona: Zgubione Rękawiczki, Ból Brzucha, Wolny Internet. Nie jesteś doceniany i każdego by znudziło, gdybym się Tobą chwaliła.

I czasem tylko w środku nocy albo kiedy oglądam jakiś smutny film lub zobaczę bardzo samotnego człowieka to mam ochotę Cię przytulić, mój Problemie Codzienny. Bądź przy mnie i nigdy nie dzwoń po starszych kolegów.

*

A Ty na co dziś narzekałeś? I po co?

Jedna uwaga do wpisu “Kochany Problemie Codzienny

Skomentuj

