Życie hipstera, czyli Bałtyk zimą

Któż z nas nie ma, chociażby w głowie, listy możliwych tytułów swojej biografii? Ja też mam, a jednym z nich mogłoby być „Stworzona do bycia hipsterem”. Tak już jakoś jest, że zwykle podobają mi się te rzeczy, które mniej podobają się innym. I to, czym zachwyca się świat, mniej zachwyca mnie. Jasne, jest od tego mnóstwo wyjątków, chociażby moje marzenie o Disneylandzie, które przecież jest w głowie milionów dzieci dorosłych osób.

Nie byłabym zatem sobą, gdybym po wizycie u mojej kochanej Pauliny  (która prowadzi niesamowite życie studiując świetny kierunek w pięknym mieście Gdańsk i mieszka piętnaście minut od plaży #highlife) nie stwierdziła, że Morze Bałtyckie zimą podoba mi się dużo bardziej niż latem. Jest piękne, spokojne. Na plaży jest stosunkowo ciepło. Nie ma wielu ludzi, a ci, którzy są, są ubrani. I ja też jestem ubrana. Czy może być piękniej?

Żadne zdjęcie nie odda spokoju Bałtyku zimą. Obcując z tym spokojem, myślisz o tym, że nie chcesz umierać, wyzwala się w Tobie wola życia. Chciałabym na czas zimowy przeprowadzać się nad morze.

Kilka zdjęć dla Was. Większość jest autorstwa Pauliny, która jest mistrzynią fotografii portretowych, jednak nie zamieszczę ich tu ze względu na uszanowanie prywatności przyjaciółki i szacunek do Was – po co Was narażać na widok mojej twarzy?

DSC05431

 DSC05432

DSC05444

DSC05445

DSC05446

DSC05459

DSC05485

DSC05496

DSC05511

DSC05521

DSC05566

DSC05588

DSC05597

DSC05600

DSC05605

DSC05606

DSC05609

DSC05610

DSC05626

DSC05629

Codziennie robiłyśmy jakieś dwadzieścia-trzydzieści tysięcy kroków, przeszłyśmy wzdłuż i wszerz całe Trójmiasto i było super! Przed publikacją zdjęć zastanawiałam się, czy ich trochę nie odświeżyć, rozjaśnić. Zostawiłam jednak oryginały, bo świetnie oddają melancholijną, spokojną aurę, która mnie zachwyciła.

Polecam morze zimą,

Wasza Ania

Jedna uwaga do wpisu “Życie hipstera, czyli Bałtyk zimą

Skomentuj

